Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ааа да. Ама... то няма нужда. Щото и тези с два датчика и те си го имат проблема. Аз съм с два.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Инфо Бош
      Иво, не рзбрах къде трябва да стои тази зелена точка
      Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
      Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
      Lancia Ypsilon '02

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
        Иво, не рзбрах къде трябва да стои тази зелена точка
        На стъпковия мотор

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Чип тунинга оправя оня бъг дето колата е спъната в началото. За това говорят хората тук. Poor driveability from cold. Нали много хора се оплакват от това. Студена и подават газ а тя едва откъсва. Не прекъсва, а просто няма мощност. За това говорят и в BOSCH FSI Tronic e описано по-подробно. И аз се оплаквах от това и още при първия софтуер който сложих проблема изчезна.

          Ние обсъждаме другия проблем. При стартиране - бедна горивна смес, детонации. Този проблем БОШ го описват по друг начин. Лошо работещи свещи, кабели, бубини, масло при лулите, износен дросел (throttle body).

          При мен пък да ви кажа кога колата пали идеално. Идеално пали когато е спряна на баир. С муцуната на горе. Убедих се в това за сетен път.

          Винаги съм се чудил защо пред на жената блока като спра и сутринта пали идеално, а в гаража и пред фабриката се спуква да хълца. От няколко дни си правя експеримент. Пред фабриката има леко баирче и почнах да я спирам там. При запалване отново липсва проблема.

          Е това на какво се дължи?

          Днеска в гаража пробвах и друго. Викам да не би пък дюзите да сълзят (нещо което съм го проверявал, но не пречеше да пробвам). Влязох в колата тази сутрин. Пуснах аларамата за да спре запалването и врътнах на стартер за 5, 6 секунди. После запалих и пак тресе. Целта беше да се продуха, да качи масло до повдигачите. Нали да изолирам и някой от тези възможности.

          Само нещо покраи всмукателната система има. Взех и вчера гарнитура за колектора. Мисля да го сваля да го разгледам, почистя, измия, да разглобя пак дросела, да му смажа оста , че да се движи по-лесно.... все нещо трябва да се прави за да се намери проблема. Не само да чоплим тука размисли във форума.
          Именно бре говоря за същотото че колите се дърпат на студено и не вървят и при мен изчезна след ремапа
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
            така както си го написал разбирам как от два датчика да станем с един...ама трябва да стане обратното.
            Няма как да го направиш няма къде да навиеш втория датчик няма резба в блока. т.е. им място само за един дачик.
            А и Спечелист мисля че описаните проблеми в Боша не се отнасят сякъш към сутрешното палене и гаснене а по скоро за клатенето на оборотите.
            Last edited by Novachev; d.m.y г., 16:17.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #81
              Има и още инфо, ама няма как да го сваля и постна тук...

              Comment


              • #82
                Ето го:

                http://clubalfaromeo.com/forum/attac...8&d=1245261407

                http://clubalfaromeo.com/forum/attac...9&d=1245261407

                http://clubalfaromeo.com/forum/attac...0&d=1245261407
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #83
                  Много ти благодаря, Николайчо!
                  Имате вече отговор на въпроса.

                  Comment


                  • #84
                    Така аз съм още в бокса и никаква добра вест. Първо майстора разглобил най-щателно дросела и го почистил смазал и т.н. установил, че такава повърхност която да се износи няма. Единственият вариант бил да е вътре в моторчето. Горните линкове днес и аз ги четох на неговата машина и той ми обясни, че ще работи по този проблем с риск да прецака чисто новата ми сонда (за негова сметка) пробвал варианта с изключено подгряване на сондата- пали без проблем , но след загряване колата пак се шашкала и свети някаква лампа на таблото. Вторият вариант подгряването постоянно включено (то не било само на студен двигател, а се включвало импулсно) съвсем зле пали кофти и след загряване на мотора пак кофти. Пробвал да я кара с изключено подгряване на сондата за да види какво ще стане, но ови никаква файда. Друго което обаче му направило впечатление , че при включен климатроник оборотите се шашкат повече и по-често. Пича беше честен и просто ми каза, че не знае какво друго да направи, според него това препрограмиране на блока за управление е редно да е било направено още в Италия защото проблема се явява още на 80000 км, а и ГИ е поставян в сервиз на Алфа, утре последен опит със свяна на МПХ, но ако не се оправи проблема с подмяната ще си върне стария. Почти съм убеден, че няма да се оправи. Много бих искал да знам имали колега с такава кола които наистина да е без този досаден дефект, също така дали в оторизираният сервиз на Алфа могат да го отстранят проблема? Проблема с оборотите има ли го при по-късно произведените автомобили от модела? Честно казано тези обороти ще ме накарат да сменя колата, въпроса е дали да е печка или 156 с фейслифта освен и тя ако не страда от същата болест..
                    Last edited by BLUE1; d.m.y г., 23:37.
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                      Така аз съм още в бокса и никаква добра вест. Първо майстора разглобил най-щателно дросела и го почистил смазал и т.н. установил, че такава повърхност която да се износи няма. Единственият вариант бил да е вътре в моторчето. Горните линкове днес и аз ги четох на неговата машина и той ми обясни, че ще работи по този проблем с риск да прецака чисто новата ми сонда (за негова сметка) пробвал варианта с изключено подгряване на сондата- пали без проблем , но след загряване колата пак се шашкала и свети някаква лампа на таблото. Вторият вариант подгряването постоянно включено (то не било само на студен двигател, а се включвало импулсно) съвсем зле пали кофти и след загряване на мотора пак кофти. Пробвал да я кара с изключено подгряване на сондата за да види какво ще стане, но ови никаква файда. Друго което обаче му направило впечатление , че при включен климатроник оборотите се шашкат повече и по-често. Пича беше честен и просто ми каза, че не знае какво друго да направи, според него това препрограмиране на блока за управление е редно да е било направено още в Италия защото проблема се явява още на 80000 км, а и ГИ е поставян в сервиз на Алфа, утре последен опит със свяна на МПХ, но ако не се оправи проблема с подмяната ще си върне стария. Почти съм убеден, че няма да се оправи. Много бих искал да знам имали колега с такава кола които наистина да е без този досаден дефект, също така дали в оторизираният сервиз на Алфа могат да го отстранят проблема? Проблема с оборотите има ли го при по-късно произведените автомобили от модела? Честно казано тези обороти ще ме накарат да сменя колата, въпроса е дали да е печка или 156 с фейслифта освен и тя ако не страда от същата болест..
                      Сори, колега, не съм разбрал, че колата ти има ГИ...
                      Аз бях до тук

                      Comment


                      • #86
                        Смяташ, че проблема е заради ГИ? Когато се появи проблема я карах само на бензин.
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • #87
                          Казах ви. Нищо няма да направят и в БОШ. Дросела съм го разглабял два пъти. Чистил съм го. Всичко съм чистил. И смата ост и твулката и клапата съм пренастроивал спрямо оста. И МПХ съм сменил. Всичко всъщност съм сменил. И няма. Обаче тая вече пробвах с откачена сонда. Е колата запали нормално. И оборотите са перфектни. И върви повече. Просто така трябва да работи. Само че ауспуха почерня за 4, 5 км каране. Така ще гори 20/100.

                          Имам познат електричар. Ще говоря с него да пуснем осцилоскопа да видим какво става със сондата. И ако трябва да се екранират кабелите.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Смяташ, че проблема е заради ГИ? Когато се появи проблема я карах само на бензин.
                            Ако колата е само на бензин, възможните проблеми са много, а ако е на бензин и газ - възможните проблеми са много и ги умножаваш х 2.

                            Comment


                            • #89
                              Аз се чудя комшията защо няма проблеми с неговата, а то при него ЕКУ-то е БОШ 947.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #90
                                Никои ли няма да се похвали, че е оправил проблема с оборотите?
                                SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                                Comment

                                Working...
                                X